دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : سیمین

 

 جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . اما بخاطر لذت بردن مسافران تور کیش و گردشگران داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند.


این گذر در کیش مکانی است که در آن تندیسی از هنرمندان معروف و مشهور را به نمایش گذاشته اند این مکان می تواند یکی از جاذبه های گردشگری تور کیش به شمار رود . هدف از این کار شناساندن و معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.

شهر زیر زمینی کاریز تقریبا 2500سال سابقه ی تاریخی دارد و آب ساکنان اطراف جزيره را تامين میکرده، این قنات بسیار عمق و بسیار طول زیادی دارد و یکی از مهمترین قنات‌هاى ایران بشمار میرود. شهر زیر زمینی کاریز به قسمت های مختلفی تقسیم تقسیم بندی شده که این تقسیمات شامل رستوران سنتی و جدید ، صنایع دستی ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر و گالری هنر میباشد و از جاذبه های گردشگری تور کیش 94 به شمار می رود. این کاریز حدود 16متر عمق دارد و سقف آن دارای هشت متر ارتفاع است.

 

مطالب مرتبط :

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,مکان های دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: